God kvällning

Idag har jag målat rätt mycket, blir mer och mer färdigt men jag som älskar färger kan inte sluta att blanda mer och mer färgnyanser och ändra lite smådetaljer i efterhand och så blir man aldrig klar. Det bästa med akryl är att man kan måla lager på lager och det blir snyggt! Blir det blir fel en gång kan man låta det torka in och ta ett nytt lager. Lägger upp bild innan jag går och lägger mig ska iväg till godistajm med min käraste och storhandla lite godis för sen ska vi kryoa under täcket och se på sista avsnittet av no ordinary family. Någon som sett serien? Den går lite under samma klang som heroes fast mycket bättre faktiskt.

Den här tavlan är så vacker, du som gjort den är superduktig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0