Min älskling har fått en bebis!




Min fina kaktus som jag håller så kär har fått ytterligare en bebis, när jag köpte den 
 hade den bara tre kaktusar och nu är det den femte som håller på och växer fram,
       känns jättekul! Något som känns mindre kul är att jag inte hittar min sladd
                till mobilen tänkte nämligen lägga ut bilder ifrån dagens syssla.

              Har nämligen planterat lite frön på balkongen som ska bli lite goa 
                  grönsaker om allt går som väntat, de återstår att se.
                          Nu ska jag inta köket och laga tacos som står
                                 på dagens meny, mumsfillibabba!
                                               Hej sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0