Spindlofobia!




Min allra största fobi i världen är spindlar, det finns inget som är värre än just spindlar. Och efter att ha bott i denna lägenhet i lite mer än 1,5 år så kom den första spindeln på besök igår, gissa om ja blev helt hysterisk!
Jag låg och kollade på Disney Channel med Milan i soffan och hade på mig min fina nya tunika när jag i ögonvrån ser något som rör sig längs axeln på mig. först när jag kolla såg det ut som något ludd, och jag var alldeles för trött för att orka bry mig just då. Men när jag ser att det fortsätter röra sig längs armen på tunikan i ögonvrån tar jag en närmare titt och får syn på vad jag tror är en fluga, jag är på väg att snärta bort den med fingrarna när jag får syn på att flugan inte är en fluga utan en jäkla äcklig snabb bäbisspindel. Jag blåser bort den (tror jag) och kastar av mig tunikan och springer in i ett annat rum och börjar gråta av panik.

Milan springer efter och säger att "den är borta nu, kom tillbaka." Men fy satan vad en fobi kan göra med en.. från att vara på väg att somna i soffan till att ta fram dammsugaren och dammsuga som en galning, skaka av kläder och tvätta håret och göra antisimex kontroller... Numera har jag ett lakan på soffan om jag ska sitta i den, vågar liksom inte annars.. Super fjantigt men om de är något som kan skrämma liv i mig så är det en 2 millimeters spindel!


Nu ska jag kolla på The Kardashian, underhållning på hög nivå! Hej sålänge.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0