Surprisad!

Igårkväll när jag la mig i badkaret för ett relaxbad med Carolina Gynnings andra bok fick jag mig en rejäl chock (näst intill hjärtattack). Med hela lägenheten för mig själv en vecka vetandes att ingen skulle dyka upp förens på fredag låg jag där i min egna lilla värd läsandes när jag i ögonvrån ser en människoskugga som står vid dörröppningen! Jag skrek så att nästan ögonen ploppade ut. Som tur var så var det ingen snuskig granne, inbrottstjuv eller någon som gått vilse. Utan det var någon som hade hittat hem. Min kära pojkvän kom hem en dag tidigare och "ville överaska mig." Vilken överaskning att nästan ta död på sin kvinna. Haha! Nåja, de var jättekul jag vart jättglad hade nog dött på plats om han hade smygit på mig och bara.. BUU!! Då hade jag nog fått hjärtstillestånd.
You got me baby, 1-0 till han! Ska dock ge igen på något sett, Payback!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0